Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Ser de har en Quinny vogn på tilbud hos barnas hus nå. Noen som har den? Kjekt at den kan brukes med Maxi Cosi stolen, for den har vi fra før. Og det kommer jo stort sett bare til å være baggen som blir brukt.. Siden vi har ei som kommer til å være 20 mnd da babyen kommer, og kommer da til å gå over til bare tvillingvogn når denne babyen blir stor nok til det. Hvordan er vognen å håndtere?
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Om du kommer til å ha en baby og ei på 20 mnd ville jeg nok vurdert å hatt tvillingvogn helt fra starten. Du får tvillingvogner som har separate sittedeler slik at du kan ha bag på ene siden (pass på at den kan stå vendt mot deg) og en vanlig sittedel på andre siden. Til det du spør om ... jeg hadde Quinny Speedi til minstemann. Den fungerte helt greit som bagvogn (litt ustødig, men aldri velt), og var helt pyton som sportsvogn.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 Ok=) Men hun på 20 mnd skal være i bhg noen timer hver dag. Så er litt greit å slippe å drasse på tvillingvogn i byen feks når man bare har med seg 1 barn =) Vi har jo simo kombi fra før, men den er så utrolig stor og tung, så vurderer å selge den. Er et herk å ha inn og ut av bil. Særlig når vi har så lite bagasjerom.. (Audi a4 stasj) Så kunne godt ha tenkt meg en lett vogn, som er enkel å klappe sammen, og ikke så tung... Hvorfor var den pyton som sportsvogn??? Er hjulet forran svingbart? Og går det an å låse det av?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2010 Er foressten Quinny Freestyle 3XL som er på tilbud.. Jeg aner ikke forskjellen =P
jordbærsjokolade Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Kjøp en phil & ted vogn i stedet! Vi har begge to og er nok mest fornøyd med p&t. Kjempe lett og liten og utrolig praktisk med søsken setet! Quinny vogna var god nok den, men bagen er så liten at man ikke får brukt den mer enn 6-7 mnd (om jeg ikke husker feil)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Tommelen ned for Quinny Freestyle 3XL, og jeg er ikke alene om å mene det. Bare sjekk på barnevognguiden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå