Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 hvordan har det gått og gikk det fint å ha visning selv uten megler tilstede??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Nei. Men som potensiell leilighet-kjøper så styrer jeg unna alle visninger der det ikke er gjennom megler. Hadde aldri kjøpt privat og visning uten megler anser jeg som bortkastet tid
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 hva som er grunnen til at du tenker slik ??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg tenker at privatpersoner som skal selge hus/leilighet er kanskje litt blendet av det de skal selge. De har en personlig tilknytning og klarer ikke å se objektivt på det. Jeg vil ha den sikkerheten og objektiviteten en megler kan gi. Samt at jeg vil at det skal være professjonelt og rutinert. Noe jeg ikke stoler på at private mennesker jeg ikke kjenner er
Agehya Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Har gjort det, gikk helt fint det. Men bruk advokat til alle papirene, så vet du at alt er i orden.
Gjest sug lut Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Kjenner noen som har, de angret i ettertid på å ha tatt på seg alt sammen, selv om de på papiret i alle fall sparte noen kroner. Det var vanskelig å ikke unnskylde eller fremheve for mye på visning.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 jeg har gjort det. Fikk leiligheten 100 000 under takst, da selgerene måtte ut med 100 000 til megler uansett. De ville bare gå i null, da de skulle kjøpe seg hus. I ettertid har jeg blitt sammen med en eiendomsmegler, som mener leiligheten var et kupp:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 ser at man kan falle litt i fellen ved å ikke være helt objektiv... men synes det er så utrolig dyrt med megler og de pakkene vi har blitt presentert så vi vurderer nå å prøve å selge selv.. da vil vi selvfølgelig bruke advokat til alt av papirarbeid slik at det er i orden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå