Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 ikke skal jeg spise og jeg skal ikke røyke heller... tror jeg røyker.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg brukte i alle fall siste 100-lappen på røyk i stedet for mat i min fattige student-tilværelse;) Har heldigvis råd til begge deler nå:=)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 HAHAHA!! Hørtes kjent ut. For ikke å snakke om at man ikke spiste annet enn knekkebrød med jordbærsyltetøy i to måneder for å spare penger til dyre klær eller turer.. Jeg har derimot penger til det meste i dag, hvilket har resultert i overvekt og stygge uvaner ( som smugrøyking for mannen). HI
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Føler meg litt mindre sulten etter en røyk. Tror jeg hadde valgt røyk.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Mat er for pingler her er det røyk og kaffein som gjelder. Fordelen er at det tar fem min å gjøre begge deler, mens med mat så må det tilbredes og det tar jo saklig lang tid, så må det spises og DET tar jo også lang tid...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Røyksugen! Hadde byttet alle skoene mine i røyk om jeg måtte... Og jeg ELSKER skoene mine!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har vært mye røyksugen og det er ikke godt , men sulten er absolutt verst. Hadde ikke klart å nytt en røyk med sultfølelse en gang!!
jordbærsjokolade Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Den gangen jeg røkte så ville jeg definitivt brukt de aller siste pengene på røyk ja:) Røyke bort sulten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå