Gå til innhold

Burde jeg reagere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en kjapp tur innom her, sto å tenkte på dette når jeg badet lillemor..

Jeg har nesten ikke sett samboer denne uken, og han har nesten ikke sett lillemor, og det er hans første frihelg siden jul. Idag har jeg stått på som en gærning for å ha det ryddig og koselig i helgen + at vi får besøk kl 21. Du kan jo gjette hvor mye jeg har gledet meg til både å ha han hjemme OG få avlastning fra lillemor.

Jeg får en tlf fra han når han er ferdig på jobb kl 18, kameraten hans hadde ventet med å sette inn pizzaen til han var ferdig, så han kunne komme opp hvis han ville. Han sa ja til det men ville innom en kjapp tur hjemme først.

Han var hjemme 5min. Idag hadde jeg ikke middagen klar, så helt greit. Men er det egentlig greit? Jeg får ikke sett cæsar, som er mitt avbrekk og min fri halvtime om dagen. Snuppa skulle egentlig lagt seg kl 19 men det rakk jeg ikke helt. Nå skal jeg amme, støvsuge fort og legge snupp.

Han sa han skulle være kjapp og så hjelpe meg før vi får gjester, så han skulle være hjemme til litt over halv ni. To timer borte, og han pøser mye over på meg som har stelt og styrt og være "alene mor" i et par uker mens han jobber mye...

Burde jeg reagere og si det til han eller er det ikke noe å bry seg med? Er bare for sliten til å tenke selv, går på sparemodus om dagene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mildt sagt blitt ganske sur, hadde hylt ut at skal du bort nå kan du avlyse for gjestene. Orker ikke og ha besøk hvis ikke du kan være hjemme og hjelpe meg. Har hatt noen krangler med gubben og dette, at nå har du kjerring og unger som kpmmer foran alle venner og bekjente.

Skrevet

Cæsar kommer ikke idag uansett:)

Skrevet

Glemte å si at denne kameraten og damen hans skal være med oss i hele morgen, så det er ikke mangel på kameratskap ;)

HI

Skrevet

Haha, visste noen skulle kommentere dette med cæsar, poenget var jo at jeg ser frem til 25min med fred og ro :) Men det er korslaget og det liker jeg også veldig godt :)

Sitter forresten å ammer så derfor jeg tar meg to min her inne igjen, før noen klager på at jeg sitter her ;)

HI

Skrevet

Digger du Cæsar så har du større problemer å bryne deg på;)

Skrevet

Kunne vært hva som helst 19.27 ;) Bare en halvtime med fred etter at snuppa har lagt seg og lange dager. Lillemor sover kun 30-45 min på dagtid så det er ganske så aktivt her f.o.m kl 07.30..

HI igjen :)

Skrevet

Jeg syns du burde reagere. Si det til samboeren din at du syns det er tungt å gjøre så mye alene. Han burde skjønne dette og droppe andre ting innimellom når han tross alt har en familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...