Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hvor lenge varte renselsen hos dere? (etter fødsel) og når fikk dere igjen mestruasjonen?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 8 lange, blodige uker første gangen:( 7 uker andre gangen (hadde da KS, som visstnok skal gjøre at renselsen blir kortere, men funka ik spes bra for meg).. Mensen kom tilbake etter 7-8 mnd begge gangene
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 4-5 uker, siste uker svært lite "gørr". Mensen etter 11 mnd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 ah, lei av bind, blod, og gørr. Trodde kanskje det var over snart. 4 uker siden fødsel. Får ta på meg tålmodigheten en stund til. HI
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Nesten 3 mnd... var så drittlei og sår at jeg trudde jeg skulle klikke. En stund brukte jeg sink og plastfolie rundt nesten hele understellet for jeg ble så sår. Mensen fikk jeg etter 3 mnd, men ammet bare i 3 uker.
Fire småtroll Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Ca 8 uker med alle fire, egentlig bare misfarget utflod siste par ukene.. Mensen kom tilbake ca en måned etter at jeg sluttet amme med de tre første, nå med nummer fire fikk jeg igjen mensen etter 9 mnd selv om jeg fremdeles ammet ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå