Gå til innhold

hvor kan jeg finne fine mammakjoler til et bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamasita har fine gravid-kjoler, men butikken finnes bare i Stavanger.

De har nettbutikk på www.mamasita.no

Skrevet

De hadde utrolig mye fint - har du prøvd nettbutikken? Lurer på leveringstid osv?

Skrevet

Dersom du bor i Trondheim eller omegn kan du finne penkjoler på Bellykiss og Zip. Ellers har brudesalonger også mammakjoler, der går det an å leie:)

Skrevet

Bestillte meg to kjoler på asos nå! Takk for tipset! De kommer innen 1. februar :-) 99 pund totalt inkl frakt..

Skrevet

2010?: Hvor ligger Bellykiss?? Den har jeg ikke hørt om!

Skrevet

Bellykiss ligger i Fjordgata 14 (eller var det 20), og der har de mye fint for en rimelig penge! Jeg var der på mandagen, og handlet masse på salg (50%) :D Ikke sikkert de har salg nå, men uansett verdt en tur. Veldig hyggelig betjening var det også! De har bl.a. Mamalicious-merket, som er rimelige og greie plagg.

Skrevet

Huff, trenger kjole til bryllup jeg også, 6uker før termin, så da er jeg nok svær som en elefant! Syna det virker vanskelig å handle på nett, er jo ikke alltid kjolen er like fin når man får den på seg... Men bor laangt unna Trondheim, Oslo er ikke mer enn en time, men å gå rundt der å lete etter spesielle butikker er kanskje ikke så lett?

Skrevet

Jeg skal i brullup dagen før termin, og lurer veldig på det der med kjole... er jo ikke sikkert jeg får brukt den en gang, så gidder ikke legge så alt for mye penger i den;) må nok ha en elefantstørrelse jeg også da! :)

Skrevet

Hei

ang bestilling fra Asos..jeg bestilte meg to kjoler der før jul.. er kjempefornøyd :) måtte betale 200kr i toll da jeg skulle hente de på postkontoret da.. kjipt :(

Skrevet

Floyd har utrolig mange fine kjoler. Ikke gravidkjoler, men de er gjerne så lange at du kan få noen til å sy opp kjolen nede slik at den faller fint selv med stor mage.

Skrevet

hei dere som har prøvd asos! hvordan var størrelsene? den tabellen de har var jo ikke tilpasset gravide... Jeg bruker str 38 eller M, litt usikker på om jeg skal velge 10 eller 12..

Skrevet

Heisann jenter.

Jeg så på disse kjolene jeg også :) Skal i bryllup akkurat 1 mnd før termin, og lurte på også det med størrelser. Jeg bruker S=8 nå, bør jeg bestille M? Og hvor mye kan du handle for, før du må betale toll?

Skrevet

De har endel mammabutikker på majorstua (iallefall 3 stk) samt en på glassmagasinet v/stortorvet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...