Gå til innhold

Gravideklær på Lindex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forige graviditet fant jeg endel fine gravideklær på Lindex, men nå finner jeg ingenting. Har de sluttet med mammatøy? Ikke mange butikker som har det lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har mammaklær...

kjøpte bukse og 2gensere der i romjula inne på nettbutikken dems..

ikke mye og velge mellom akkurat men..

Skrevet

Tror ikke alle Lindex butikker har, men mener jeg har hørt at enkelte har. Har ikke funnet noe her hvor jeg bor. HM har en del, men det er mye bedre utvalg i butikkene enn på nett. Hvis du bor i Oslo omegn ville jeg tatt turen din. De har ganske bra utvalg på de store i Oslo sentrum.

Skrevet

Ja, de har endel på HM - har kjøpt endel derfra. Men finner lite bukser som jeg liker der. Polar'n o Pyre har akkurat sluttet med mammatøy, i hvert fall i butikken - og vil ikke bestille f.eks. jeans fra nettbutikker, for jeg MÅ prøve først. De gravidebutikkene som har vært her i området før (Asker og omeng) har forsvunnet siden sist gang. Må vel inn til Oslo da...

Skrevet

Jeg må nok innover dit ja.

Skrevet

Har hørt rykter om at Lindex skulle kutte ut mammatøy jeg.

Her i byen har Name-it noe mammatøy, vet ikke om andre Name-it-butikker har det?

Skrevet

Lindex sluttet med mammatøy i 2008 og solgte ut restlageret sitt i 2009 kunne de fortelle meg da jeg spurte der i høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...