Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 noen som har det her?? bra erfaring med den el?? bestillte en i sted..
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde en Angelsounds (den uten display), den funker jo fint den men kjøpte heller en babywatcher jeg da, synes den var lettere å bruke og liker displayet på den:-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 uten display her og.. bare får høre den Lille <3 siden ikke kjenner h*n så veldig.. tror den dytter litt her inne av og til alt <3 17+2 på vei.. ser frem til og kjenne det skikkelig og være heeeelt sikker
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Ja det er en så utrolig god følelse det, hadde det akkurat som deg når jeg var i uke 17 også, ville liksom være heeeeelt sikker selv om man egentlig visste det innerst inne Hjertelyden er som musikk i mine ører:) Er 33+2 nå og kjenner masse liv så bruker ikke den like ofte men det hender, er så godt å bare høre også
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 blir nok mest brukt når jeg ikke kjenner noe spes ennå.. men når begynne og kjenne oftere og kraftigere spark så blir den nok ikke brukt så ofte nei.. da får svigerinna mi ta over den.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå