Liten snupp + liten spire =) Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hva skjer med at så veldig mange jeg leser om her inne tar modningsakupunktur for å sette i gang fødsel??? Har det blitt like vanlig som å gå til jordmor liksom? Kan ikke huske at jeg hørte noe om dette under forrige svangerskap. Er bare nysgjerrig jeg :-/
Magia Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Er ikke i stedenfor å gå til jordmor man får akupunktur, men i tillegg. Dessuten er det ofte jordmødrene som har utdannet seg til akupunktører i tillegg til jordmorutdannelsen som setter nålene. Jordmoren jeg går til på helsestasjonen driver med dette i tillegg, og den ene jordmoren som kommer hjem til fødselen min også
b77h Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har gått til akupunktur tidligere og gjennom hele svangerskapet, men grunnen til at mange sikkert gjør det er at det er såkaldt dokumentert at det også kan forkorte fødselen med flere timer og gjøre den lettere. For meg har det bare vært en naturlig fortsettelse av behandlingen jeg har tatt gjennom svangerskapet - vet ikke med dere andre?
fremtidoghåp Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Tok modningsakupunktur sist gang og hadde en mye bedre og kortere fødsel enn første gang. Tar det nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå