Gå til innhold

Synes synd i mammaen som bor under oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bodd her ett år, og det er ikke særlig lytt.. Men hun er av utenlandsk opprinnelse (ikke pakistaner eller noe sånt men er mørk), hun er kjempe hyggelig, men snakker lite.

Hun har to sønner, eldste rundt 7-8år og minste er 4-5år. Yngste har downs, og jeg har inntrykk av at hun er alene. Når de er hjemme hører jeg kjefting og vi hører når de slenger igjen dører. Om kveldene, mellom 22-01, så er det løping for harde livet hver eneste dag. Vi hører bare at ungene løper, det rister noen ganger i gulvet hos oss. Skikkelig maraton!

Gutten er veldig søt, og han er så opptatt at babyen vår når vi treffer dem i gangen eller utenfor. Men hun har det nok ikke lett stakkar :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tilby deg å hjelpe henne litt om du synes så synd på henne.

Tilby deg å sitte barnevakt, lag noe god mat til henne og bli kjent med henne som en venn.

Skrevet

Ja kansje hun trenger deg somvenn.be henne opp paa vafler og lek i helgen:)

Skrevet

Jeg har en liten en på 5mnd, og har ikke mulighet til å være noe barnevakt for en gutt som krever så mye, selv om jeg har lyst til å hjelpe andre! Men til sommeren skal jeg nok prøve å bli kjent om muligheten byr seg. Hun snakker lite og er sjenert av seg når vi støter på henne.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...