Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 for første gang, har bare hatt en natt i gangen før... jeg har ingenting å gjøre....... alle jeg kjenner her er opptatt eller bortreist i helga....what to do....? denne helga tror jeg blir laaang...hm.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Ikke vær så tiltaksløs da! Finn på noe. Dusj lenge, spill HØY musikk, se en film, rydd i kleskapet, nerd på internett, sov så lenge du vil, lag god mat, drikk en flaske vin, lakk negler, ta fotbad, gå en lang tur, ommøbler og gjør hva du vil. Nyt det og god helg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Misunner deg nesten litt jeg.. Mine tre er aldri borte til avlasting.. Hadde nytt hvert et minutt hadde jeg vært deg!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Sønnen min har også dratt på samværshelg hos faren sin. Jeg har kjøpt en ny dvd og pizza og skal kose meg. Senere på kvelden skal jeg ta en fotbad.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 godt å vite at vi er flere da hva gjør dere ellers da? bare inne hele helga liksom? jeg skal møte bf og jenta vår i byen en tur imorra da, på kaffe. så det blir jo koselig oj, fotbad hørtes godt ut ) ellers så var det jo mange gode tips fra deg øverst her gså da jeg er bare ikke vant til å være alene, så jeg får litt noia liksom..hehe, men er jo godt også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå