Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er hjemme med en jente på halvannet år. Har så lyst å finne på noe på dagene, er det noen åpne barnehager el liknende som kan anbefales? Bor på Hundvåg, så kan også være der ute, men jeg har ikke funnet noe på nettet. Takknemlig :-)
blomstre Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hei Ikke kjent i din bydel, men IMI har rykte på seg til å ha Stavangers beste åpene barnehage! De holder til i Stavanger Forum og de har egen hjemmeside du kan sjekke ut (imikirken.no). Koster litt å komme inn tror jeg, i allfall når det er babysang (tirsdag og torsdag). Kjenner mange, som ikke er tilknyttet imi, som er veldig fornøyde :-) Ellers så skal det være en oversikt over åpene barnehager på stavanger kommune sine hjemmesider.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 tror det var 25 kr pr barn.. =) masse kjekt der=) har vert der et par ganger=)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Om du er ung mor(under 25 tror jeg det var) så er der unge mødre cafe i sandes ved gamle kinoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå