Gå til innhold

dere som lar babyene sove ute i vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna blir snørrete av dette- og vi ender opp med en evig snørrdans når disse barna begynner i barnehage. og smitter mine friske barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jasså ja.... Mitt barn er ikke snørrete, selv om det sover ute i vogn.

Blir de mindre snørrete av å sove i reiseseng ute da?

Skrevet

Og jeg som trodde barna fikk bedre imunnforsvar av å sove ute.. Hmmm.. Men godt at du sier ifra da, sånn at vi kan slutte med denne snørrlagingen slik at dine gull slipper snørr da..

Skrevet

sover dere ute selv da? Hørt begrepet FOR-Kjølt?

HI

Skrevet

Nei, jeg har faktisk aldri hørt om noe som heter FOR-Kjølt..

Skrevet

Hahaha. Det er det dummeste jeg har hørt!!!

I de fleste barnehager på vestlandet såver barna ute i vogner... Fordi det er godt for barna å være ute frisk luft! Eneste gangen man ikke salla barn såve ute er når di har feber. Og da skal jo ikke barna være i barnehagen i det heletatt....

Skrevet

Når ble såve og di ord?

Skrevet

For noen mongo-kjerringer enkelte av dere er. Ingen barn tar skade av frisk luft... Om noen skriver såver og di så skønner vel de fleste hva som menes eller????

Skrevet

Oi... så jeg skrev skønner, mener selvsagt skjønner evt forstår...

Skrevet

Hehehe...dagens dummeste tråd....hittil.

Skrevet

Beklager. Sikkert iriterende fo deg at jeg oppholder meg på et forum når jeg ikke kan skrive... Kan ikke skrive, og kommer ikke til og lere meg det heller... Jeg KAN ikke skrive...

Men jeghar sunn fornuft, og er relativt oppegående fordet, og regner med at du er såpass oppegående du også at du klarer og tyde mine meninger ut fra det jeg skriver....

Hilsen 15:45

Skrevet

hahahahaha, dummeste jeg har lest idag :P hvis barna dine ikke tåler frisk luft er det jo barnemishandling og la de bo i det kalde landet her da'? hahahahahaha!!!!

Skrevet

Så bra at dine barn blir smittet da, så får de litt imunforsvar de også!

Bare hyggelig å stille opp vet du :)

Skrevet

I barnehagen hos oss sover alle barna ute i vogn, tror ikke de er mer syke pga det :o) Har hørt at det bare er sunt å la barn sove ute, bare å kle på deg godt, så de ikke fryser :o)

Skrevet

Hvordan i all verden skal dine barn bli smittet av det? Det trengs virus eller bakterier for å smitte noen med forkjølelse. Man blir ikke forkjølet av å ligge ute i frisk luft.

Håper dette var et tulleinlegg forresten...

Skrevet

HI, du må nok finn ut fakta før du sier noe. For hvis dette var seriøs, så virker du bare dum nå.

Skrevet

Vil heller at mitt barn skal kunne sove ute i frisk luft. Enn å ligge inne ved varmepumpa vår, og bli tett av dét;)

Skrevet

V har hatt varmepumpe i årevis, og barna våre er mindre syke nå etter vi kjøpte varmepumpe enn før. Bare for å ha sagt det...

Og jeg lar mine barn sove ute, til tross for hva du HI skulle mene om det. Kanskje til og med på grunn av det, ditt nek!

Skrevet

Hm, jeg har motsatt erfaring av varmepumpe. Synes det blir så tett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...