Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Ja, bokstavelig talt Nesten som om det er en baby som har gjort i bleien!?! Hva kan det være?? Er litt gulaktig i farge. Er ikke vondt og klør ikke. Er ikke sopp..Iallefall bruker det ikke være slikt da. Er helle ikke slik "fiskelukt" som er ved bakteriell vaginose!! Hjelp, hva kan dette være???
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Lukter ikke dritt - som dritt av en voksen, men mer babybæsj.. Ikke kødd med meg - er faktisk ett reel problem..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 du kan rett og slett ha litt for mye sånn Ph i utfloden.. jeg hadde det..og det lukta så sinnsykt vondt. grudde meg hver gang jeg var blant venner for visste det kom til å lukte av meg. meg jeg brukte sånn lactal og da ble det mye mye mye bedre igjen. og har ikke hatt det sånn siden
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Tusen takk for svar...Godt å høre det er flere enn meg som plages :/ Trodde det var noe riv raple galt med meg Uff..jeg som har eggløsning i disse dager og prøver å bli gravid :/ Da er vel denne prøveperioden ødelagt :,( SKal prøve en dose yogurt natural ikveld, så får jeg vente noen dager med lactal, kan jo selvfølgelig være heldig da å bli gravid selv om.. (står at man ikke skal bruke den mens man prøver å bli gravid).. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå