Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hei, lurer på hva du synes om dette. Vi skal bygge et hus og har da en ønskeliste lang som et vondt år som vi prøver å få plass til i huset. -tre soverom -lekerom -2 kontor - 1 bod - 1 vaskerom/bad -1 bad - 1 en do - 2 stuer - kjøkken/ allrom Lekerommet og kontorene kan gjøres om til soverom hvis det er nødvendig, men jeg får jo ikke plass til gjesterom. Er det viktig? Hva ville du ha gjort om på i listen min?
Verbena Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hvis jeg skulle bygd til oss som er 2voksne og 2barn, pluss at det garantert kommer 2barn til om vi får det til: -4 soverom -kjellerstue -vaskerom med dusj -stort bad m. badekar - stor stue - kjøkken/allrom Trenger dere virkelig 2kontorer?? Om dere jobber hjemme fra begge to kan jeg forstå det, men er det nødvendig. Kan dere f.eks lage en løsning i en kjellerstue der dere har skyvedører som skjuler arbeidssonene når dere ikke bruker de og trenger resten av rommet til andre ting. Eget lekerom? Min erfaring er at uansett om man har det så havner lekene og ungene enten på stua eller på soverommene uansett. Må man ha egne gjesterom? Hva med å finne smarte løsninger i rommene sånn at de kan brukes til flere av tingene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå