Gå til innhold

inspirert... syns vi at vi selv er pene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del er svært fornøyd med meg selv...og det på tross av at jeg har 4 barn.. litt hengemage.. men ikke slik at det gjør meg noe..

tennene.. tja hva skal man si.?? nesen er nå på plass.. midjen er slank..som om det er fasiten på å være pen.. høyden min er det ingenting å si på..

alt i alt.. en kropp og utseende som slett ikke er værst når den vedlikeholdes slik den skal...

hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn som ser meg i speilet ut i fra humøret. Har jeg en dårlig dag ser jeg bare en lubben sak med lite pent fjes, men på en god dag så ser jeg de fine trekkene mine. Har alltid hatt nydelige legger, men nå har de blitt til trestokker. Regner med å få tilbake de gamle når svangerskapet er over!

Skrevet

Nei..jeg vet andre syns jeg er pen, har bla jobbet som modell de siste årene.

Jeg er glad jeg er frisk og sunn, men jeg føler meg ikke pen, dessverre.

Skrevet

Jeg synes jeg slett ikke ser så verst ut, joda, strekkmerker har jeg jo, men ingen ser dem med klær på. Er normalt slank og kler meg fint, har fint hår og pent ansikt. Kunne nok kanskje hatt en smule mindre nese, men det er ikke akkurat noe jeg tenker så mye på til vanlig:p

Skrevet

Nå er jeg ikke fan av å diskutere andres utseende, men siden det er meg selv det er snakk om, gjør jeg et unntak. :)

Synes jeg ser helt normal og ok ut. Ikke spesielt stygg, ikke spesielt pen- normalt slank og helt grei. :)

Skrevet

Hva som er pent for meg er kanskje ikke pent for andre? Men jeg vet at hvis jeg en dag føler meg pen så har jeg en fantastisk utstråling. Jeg vet jeg er litt over middles og får masse oppmerksomhet fra menn. Noe jeg ikke vil ha fordi jeg trives alene. Men jeg er også hyggelig mot alle jeg møter og er blid og fornøyd og tror det er mer tiltrekkende enn et vakkert ansikt som med årene vil forandre seg.

Skrevet

Jeg syns jeg er brukbar!

Skrevet

Jeg er ikke slående vakker nei, men har trekk som viser styrke og karakter.

Hadde jeg vedlikehold kroppen min så hadde jeg sett mye bedre ut, men jeg kan å kle vekk de feilene jeg har og er alt for lat til å aktivt forbedre potensiale.

Skrevet

så sant at det er litt ut fra humøret.. altså hvor pen man føler seg=)

gøy å sette ord på hva vi selv føler, litt leit å lese om de som ikke er fornøyd da.. de fleste mennesker er nemlig i mine øyne pene mennesker.. men deres utstråling og oppførsel har enormt mye å si.

jeg for min del er fornøyd. jeg er ett helt alminnelig menneske..og syns selv at jeg er fin nok=)

Skrevet

Kan vel se på meg selv som passe pen, noen dager når håret gjør som jeg vil og med litt sminke, så kan jeg til og med synes at jeg er veldig pen:) Men så er det jo også disse dagene, hvor jeg føler meg som en dass med gråblek hud, tufsete hår, og spinkle og hengende kroppsdeler om hverandre.

Skrevet

Jepp, jeg er ei snerten snelle! ;-))

Skrevet

Før kiloene kom på var jeg ganske pen - veldig pen etter jeg sminket meg og ordnet håret..

Nå; not so much -- men driter egentlig i det.. har ikke lyst på mann for tida.

Skrevet

Nei, jeg er så stygg at alle brekker seg når de ser meg :-( Holder meg mest inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...