Gå til innhold

Dere som sier at...

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Moderator har slettet div innlegg og tråder og minner dere på at det ikke er lov til å drive personhets inne på forumene våre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man svarer ærlig på spørsmål som blir stilt her da.

Skrevet

Det må være så greit å være "pen", da kan man være så dust man bare vil, og når noen kommenterer at de ikke liker denne personen, så er det bare å slenge ut "misunnelig"-kortet med en gang..

Aaaah, for et enkelt liv de "pene" damene har, slippe å tenke på oppførselen sin.

Og forresten, så syns jeg ikke hun er pen. Er et eller annet rart med halsen eller haka, klarer ikke helt å sette fingeren på det. Ser ut som hun nettopp har slukt noe jævlig digert..:-O Og i tillegg være så selvsentrert og overfladisk, det gjør et menneske frastøtende, uansett hvor bildepen man måtte være...

Skrevet

Wow! Jeg trodde du var en myte jeg.

Skrevet

Velkommen hit Moderator!

Dette er et forum som heter ANONYMFORUM.

Forumet blir delt av medlemmer på både Barn i magen, Din Baby og Barnet Mitt. Her kan du få svar på ting du lurer på og signere med Anonym, men skal du krangle skal du ( i teorien ) holde deg til Kranglesiden. Men dette er det ingen som holder altså.

Bare spør hvis du har spørsmål!

Skrevet

supert at det faktisk er en moderator her, håper du modererer fremover over en lav sko, slik at folk sjerper seg... stå på, og lykke til:))))

Skrevet

Det skrives slik: Skjerper.

Skrevet

Moderator på Dib er litt som Gud;

man ber, men får sjeldent svar,

man tror kanskje han finnes, men ingen har sett ham,

han lar sine undersåtter stort sett seile i sin egen sjø.

Skrevet

At Kristine Chanell Mossing er stygg.

Uuups, der sa jeg det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...