Gjest Moderator Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Moderator har slettet div innlegg og tråder og minner dere på at det ikke er lov til å drive personhets inne på forumene våre!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Man svarer ærlig på spørsmål som blir stilt her da.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Det må være så greit å være "pen", da kan man være så dust man bare vil, og når noen kommenterer at de ikke liker denne personen, så er det bare å slenge ut "misunnelig"-kortet med en gang.. Aaaah, for et enkelt liv de "pene" damene har, slippe å tenke på oppførselen sin. Og forresten, så syns jeg ikke hun er pen. Er et eller annet rart med halsen eller haka, klarer ikke helt å sette fingeren på det. Ser ut som hun nettopp har slukt noe jævlig digert..:-O Og i tillegg være så selvsentrert og overfladisk, det gjør et menneske frastøtende, uansett hvor bildepen man måtte være...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Velkommen hit Moderator! Dette er et forum som heter ANONYMFORUM. Forumet blir delt av medlemmer på både Barn i magen, Din Baby og Barnet Mitt. Her kan du få svar på ting du lurer på og signere med Anonym, men skal du krangle skal du ( i teorien ) holde deg til Kranglesiden. Men dette er det ingen som holder altså. Bare spør hvis du har spørsmål!
midgard Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 supert at det faktisk er en moderator her, håper du modererer fremover over en lav sko, slik at folk sjerper seg... stå på, og lykke til:))))
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Moderator på Dib er litt som Gud; man ber, men får sjeldent svar, man tror kanskje han finnes, men ingen har sett ham, han lar sine undersåtter stort sett seile i sin egen sjø.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 At Kristine Chanell Mossing er stygg. Uuups, der sa jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå