Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hvor stor må forskjellen være for å kunne få dekt "utjevningsoperasjon"? Jeg har 70d på den ene og 70b/c (og den blir visst mindre fortsatt) på den andre. Gitt at jeg er 180 høy så har jeg små pupper og er fornøyd med begge, men vher for seg ) Har mann og det er ikke noe psykisk belastning for meg i det hele tatt.Jeg elsker min kropp som den er:o) Men det er "upraktisk", for å si det sånn....Må bruke inlegg til daglig, (sil jo ikke at folk skal tro jeg ahr operert vekk ene puppen. Det kan faktsik se slik ut...Den er jo ikke helt flat, men sånn i FORHOLD til den andre, så kan det se slik ut))det har skjedd i løpet av de siste 3 månedene, og tenker på at til sommerne så må jeg faktisk stappe inn i bikinien?? Ikke for at det skal se "perfekt ut"; men for at man ikke skal kunne se rett inn på den misnte puppen om jeg sitter litt fremoverbøyd eller ikke beveger meg "korrekt" i forhold til at ene skåla er for stor......ER fare for å bli "blotter" grunn nok til å få operasjon? (he-he...Tror ikek jeg skal ta DEN for legen)Og er evt fettsuging av den største enkerler og "få" enn inlegg (da MÅ det i begge, for å få lik fasong på de)??? Ja,ja..ER bare noe jeg går og tenker p noen gagn..Men livet mitt blir ikke dårligere uten evt operasjon, eller bedre med, så det er hipp som happ, og da kanskej faller jeg utenom rettighet til å "få " operajsjon uansett.Siden jeg ikek "Lider" av problemet???? ANyone who knows???
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Det er jo mange som har og skal operere puppene her inne, ingen som gjør det pga ulike pupper? Vet også ei som fikk fettsugd den ene..hvordan går det med deg? Hvor stor var forskjellen i utgangspunktet? Jeg vi ljgerne ha svar, sel vom jeg ikke er forbanna på none, deprimert for noe eller sliter psykisk.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå