Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er så heldig at jeg lir mor til ei jente til sommeren, og jeg bare gleder meg. Men jeg har noe som heter ashermans syndrom og som er sammenvoksninger i livmoren. Var hos jordmor onsdag på UL og fortalte om de komplikasjonene som kan vente meg pga dette: inngrodd morkake, morkakeløsning, veksthemming, sen fosterdød og for tidlig fødsel. Bare en av disse får det til å skjelve hos de fleste gravide...... Men hun hadde aldri hørt om syndromet og ikke legen min heller. Så nå blir det høyrisikosvangerskap på denne snuppa og ny kontroll hos lege på sykehus om 10 uker. Og de må så finne ut om jeg kan føde normalt..... sukk, vil bare legge ut litt elendighet. Synes det er tøft å gå og vente på de verste komplikasjoner og samtidig være alene............men så er jeg ei tøff dame også da, hehe
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Uff, dette hørtes vanskelig ut.:/ men umulig er det jo ikke. Krysser alt som krysses kan for deg. Håper du ikke bekymrer deg i hjel før dette er over da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå