Gå til innhold

Strekkmerker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, straks i uke 29, og har fått to strekkmerker ovenfor navelenpå ca en cm..

Så har noen tipset meg om clarins olje mot strekkmerker. Noen som har prøvd denne? Og virker den? Vil helst ikke bruke 400 kr på noe som ikke virker når vi har lite penger, men vil heller ikke se ut som en treårings tegneblokk :/ Moren min og søsteren min fikk masse strekkmerker i svangerskapene, så ligger til familien. Har også strekkmerker på brystene og hoften fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har prøvd den? Eller hatt noen andre som har hjulpet? Eller som har brukt mye men fått merkene på tross av dette?

Skrevet

Tror ikke noe krem virkelig virker paa strekkmerker dessverre..De fleste faar vel noen strekmerker. I familier der mor, soester osv har mye strekkmerker, er det stor sannsynlighet for at du vil faa det ogsaa. Slik ser jeg ihvertfall det hos venninner som har mye strekkmerker.

Huden har godt av aa bli smurt inn uansett, men ville ikke brukt saa mye penger paa en krem.

Jeg brukte cocoa butter fra bodyshop fra jeg fant ut at jeg var gravid.

fikk ikke et eneste strekkmerke, fikk heller ingen strekkmerker i forrige svangerskap, brukte ogsaa da cocoa butter.. MEN, Verken mor, mormor, eller soesteren min fikk et eneste strekkmerke, (soesteren min var diger med tvillinger), saa vet ikke om jeg hadde faatt noen hvis jeg ikke hadde smurt meg heller.

Skrevet

Moren min og søsteren min har begge masse strekkmerker.

Jeg brukte cocoa butter fra bodyshop og smurte meg med den morgen og kveld og fikk ingen strekkmerker.

Skrevet

Jeg ville heller ikke brukt de pengene på en krem som aller mest sannsynligvis ikke vil virke. Når din søster og mor har masse strekkmerker, vil nok du også få det. Det ligger i genene. Smør magen din godt, huden har godt av fuktighet, men ikke kjøp en slik krem, det er bare å kaste pengene ut av vinduet:)

Jeg har også masse strekkmerker på magen, men de gjør meg faktisk ingenting:)

Skrevet

Jeg smurte meg morgen, ettermiddag og kveld og er et inferno av strekkmerker. Min mor har også et inferno av strekkmerker, mens min søster ikke har noen. Det handler om genetikk.

Skrevet

Okei, skal kjøpe sånn cocoa butter og prøve det da! :) Så også at Linni M hadde brukt sånn olje fra clarins da hun var gravid, så lurte på om det kanskje var flere

Skrevet

Jeg kjøpte antistrekkmerkekremen til Clarins (mot bedre vitende, men jeg tenkte at det ville vel i alle fall ikke skade) da jeg var gravid. Den virker ikke. DEN VIRKER IKKE!!!!!!!!!! Magen min ser ikke ut i måneskinn.

Er du disponert for å få strekkmerker, vil du få det uansett hva du smører inn magen med, og hvor mye det koster. At du har strekkmerker fra før av, er neppe et godt tegn. Det er vel ikke det du vil høre, tenker jeg, men sannsynligvis det du egentlig allerede vet?

Skrevet

Nei, det er ingen oljer eller kremer som fungerer, vil du ikke ha strekkmerker må du skifte ham;-)

Men det finnes geler og oljer som kan lysne dem LITT raskere, som du kan bruke etter de har kommet.

Skrevet

Jeg brukte en dyr strekkmerke krem under hele svangerskapet, det var det første jeg begynte med! Smurte meg morgen og kveld..

`

i uke 32 kom det ett lite merke ved siden av navelen, og siste to ukene (gikk en uke over) vokste magen masse, og da var det plutselig illrøde merker på siden av navelen og hele veien ut til hoftekammen, huden klarte ikke å henge med i svingene..

Jeg spurte på masse aloe vera krem morgen og kveld etter fødselen (8 mnd siden) og de synes nesten ikke lenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...