Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg kan fortsatt huske den følelsen jeg hadde der jeg satt og så på de små strekene som endret livet mitt. Det var den 24.august og jeg kan ikke huske de neste dagene... Det virker så lenge siden selv om tiden har gått fort og det egentlig ikke har gått opp for meg at jeg skal ha en baby. Om 3 måneder er jeg kanskje mor? Det er så rart og underlig. Er det ikke? Det er fredag og jeg teller 92 dager igjen til mål
b77h Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jo, det er veldig rart og fantastisk! Og de siste månedene syns jeg gikk kjempefort - nå har jeg bare 1,5 uke igjen til termin...og klarer ikke helt å forstå det. Nå koser jeg meg med permisjon og bevegelsene i magen, tror jeg kommer til å savne den helt spesielle følelsen det er å kjenne liv inni der :-)
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Oi, da har du ikke lenge igjen:) Blir spennende! Er det din første? Skal være flink nå og nyte tiden som er igjen. Blir nok første og siste gang for meg så nå skal jeg kose meg de siste mnd. Men det er så rart å tenke på at det skal komme en baby. Altså jeg skjønner at det gjør det, men det er så merkelig... Har hele tiden vært så lenge til og nå er det bare 13 uker igjen.
b77h Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Ja, vet hva du mener. Og jeg trodde det skulle føles helt selvfølgelig når alt nærmet seg, men det gjør det ikke... føles like uvirkelig! Første for meg ja, og en etterlengtet en :-) Har vært noe vi har drømt om i mange år, og nå er det pluselig så virkelig og nært at jeg verken tror jeg eller mannen helt klarer å "henge med". Men gleder oss veldig :-) Lykke til med de neste 13 ukene dine!
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Har det akkurat på samme måte:)! Lykke til du også og tenk at om 14 dager så er du kanskje mamma!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå