Gå til innhold

utro?? hjelp: vil ha mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift , har to barn og har vært sammen min mann i 10 år. Er 30 år nå.

Fikk i helga tlf av en dame som sa at hun lurte på om jeg var gift med en som heter.... Jeg sa ja. Da kunne hun fortelle at hun og han har chattet på nettby for to år siden. Hun fortalte han at hun var gift og har tre barn. Han sa han var singel opg ikke hadde barn. Senere sendte de meldinger på msn og tilslutt noen meld og og ca 7 tlf samtaler. De hadde også samtaler som innebar sextema om hvem de hadde sex med og hvordan. De har møttes en gang., Det på kaffe i en halv time. Begge begynte med dette som tidsfordriv og fordi de kjedet seg. Men så ble de avhengig av chatten og ting gikk ut av kontroll. Han visste hele tiden at hun var gift. Men synes dette var spennende og litt pirrende. Men han sier han ALDRI hadde til hensikt å legge følelser i dette og ville aldri være utro. De hadde kun disse samtalene. Men han har lurt meg i to år, og han sa aldri at han var gift og hadde barn.

Hva tror dere? Han er veldig lei seg og gråter mye. Vi dro til fam.treapeut. Hun mente det handlet om spenning og at livet vårt er så perfekt at han hadde behov for noe ulovlig og spennende. Men de møtte jo hverandre. De hadde også samtaler i to år, hvor ca 7 samtaler dreide seg om sex.

Er så usikker på om jeg vil fortsette, siden han har slike spenninghsbehov uten at jeg visste noe. Dama ville ringe meg fordi hun visste at han skjulte dette for meg.

Er så forvirra. Er dette utroskap eller er det tidsfordriv. Håper på mange svar/meninger om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er dette utroskap..

Tror jeg ville ha foretrukket sex fremfor at han hadde hatt kontakt med en annen kvinne i to år bak min rygg, fordi hun var spennende.

Vil ikke gni salt i såret, men tenker bortsett fra samtaler og kontakt på nett.. Tro hvor mye han har tenkt på henne i mellomtiden når hverdagen hadde blitt for kjedelig og forutsigbar...

Skrevet

Jeg er enig i dette, og jeg har opplevd det selv, like lenge som du HI. Det hadde vært bedre om det var et fylleknull, og at han kom til meg og fortalte det etterpå. Jeg tenker også på hvor mye de to har snakket sammen, drømt om hverandre, kanskje han så henne for seg når vi hadde sex osv.

Det er forferdelig vondt, og tilliten er borte hos meg. Jeg har valgt å bli inntil videre, men tenker også på at jeg kunne hatt det veldig godt alene også. Det er et år siden jeg oppdaget det, og det tok slutt. Han sluttet jo ikke før jeg oppdaget det, selvsagt...Og han har lovt på tro og ære at han aldri kommer til å gjøre noe slikt igjen.

Men han løy for meg....jeg hadde lenge mistanke om at noe foregikk, men han nektet for at de var annet enn venner. Så kom sannheten litt etter litt, etter mange benektelser. Hele sannheten kom ikke før i sommer, altså et halvt år etter at det tok tok slutt.

For meg er det utroskap, og jeg stoler ikke lenger på han. Så får vi se om forholdet kan leve på det da.

I lengden tror jeg ikke det, tror ikke det blir oss i framtiden, men hver gang jeg har snakket om at jeg vil gå, så snakker han om å ta livet sitt, for jeg er alt han har. Det er jo ikke sant, men jeg tror han mener det med å ta livet sitt, så derfor er jeg nå her ennå.

Vi har det jo bra i hverdagen, og er ennå etter 8 år veldig opptatt av hverandre.

Skrevet

Hei

Har opplevd nesten det samme selv. Har ikke tid til å svare deg nå, men skal prøve litt senere.

Skrevet

han gråter og er lei seg? hadde jeg også gjort, hvis jeg hadde knulla noen andre,

sorry men er nok desverre slik, de juger,

Skrevet

Jeg ville kalt dette utroskap.

I og med at dette foregikk over så lang tid vet jeg ikke om jeg kunne stolt å dette mennesket igjen. Jeg håper du finner en løsning som du kan leve med. Ønsker deg lykke til med avgjørelsen.

Skrevet

Synes det virker ganske mistenkelig at hun tar kontakt med deg, hvis det har vært så "uskyldig" som de skal ha det til.

Hva var hensikten hennes med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...