Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Syns det er vanskelig hvor mye de skal ha i seg i løpet av en dag jeg.. Her er det sånn ca: 1 skive 2 porsjoner grøt 1 porsjon middag/middagsglass 1 yoghurt eller banan eller annen frukt 150 ml mme. Hordan er det hos dere? syns dere dette var mye/lite/passe????
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Helt likt som hos oss, bortsett fra at vi har 2 skiver, og 1 grøt, og jeg gir vanlig melk nå. Jeg har alltid tenkt at jenta mi spiser godt, hverken for mye eller for lite.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Ja, vi holder på med å innføre vanlig melk også, det tar litt tid bare, hun er ikke så veldig gira! men det kommer vel=) lurte også på å kutte ut grøten om morgenen, og heller spise skive da. Grøt til kvelds. Takk for svar iallefall! HI
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 synes at min har vært glupsk, en som er veldg glad i mat har ligget på det øverste sjiktet fra han ble født- så han er stor. men jeg synes han "maser" om mat hele tiden, så tok han med på helsestasjonen forå se om han faktisk spiste for mye, men han hadde faktisk gått ned litt- så han trenger det jo.. heldigvis morningen er han ikke kjempegira: pupp,for det meste en skive, men noen ganger to. lunsj: avocado/banan m youghurt, nestle grøt, havregrøt med hjemmelaget fruktmos, eller skive.. får også frukt etterpå. middag: hjemmelaget middag (får jo nesten i seg "voksen porsjoner", jo-noe ligger jo på gulvet også) eller glass, det blir han ikke mett av. så youghurt naturell med frukt i, eller frukt får han til dessert. kvelds: grøt- også noen ganger frukt. går og småspiser innimellom.. tigger alltid om det er noen som spiser i nærheten. på bursdagen sin klerte han å få i seg 3 wiener pølser- da måpa jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå