Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de med PCOS som har mye hår i ansiktet. I begynnelsen hadde jeg mye mindre og det holdt å nappe. Men da jeg skulle begynne behandling med IPL-laser så ba de meg barbere meg og slutte med napping. Somsagt så gjort. Det resulterte på sikt i at større områder kom med i høvelen og flere sorte hår dukket opp i ansiktet.

Jeg har tatt ca 10 behandlinger med laser, men hårene kommer bare tilbake.Hårene er ok, og veldig redusert i en 2-3 uker etter behandling. Men alt kommer tilbake. Nå har jeg gitt opp!

Det er ikke gøy å måtte dra frem høvelen hver dag. Hva skal jeg gjøre?

Andre som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd voksing?

Jeg er ikke så plaget med hår, det holder å barbere meg 1-2 ganger i uken, men voksing kan jo gjøre hørene mykere og også hjelpe mot at de vokser ut igjen så fort.

Du trenger noen behandlinger før det virkelig hjelper og ulempen er, hårene må vokse ut igjen i mellom behandlingene..

Ellers har jeg desverre ingen råd men jeg håper, andre vet mer om saken :)

Skrevet

jeg bruker høvelen hver dag, og jeg ser frem til den dag jeg har bedre økonomi til å kunne avse til å ta laserbehandling igjen.

Føler jeg har blitt litt bedre av det, men tok 3 eller 4 behandlinger.

Er super lei av hårene, iallefall på denne tiden av året. blir tørr og råd i huden. kan ikke gå ut døren før jeg har sminket meg godt.

Skrevet

Har du prøvd å gå på metfomin for denne hårveksten?

Skrevet

Hei, jeg har hatt veldig vellykket fjerning av hår i Trondheim hos hudspesialisten. http://hudspesialisten.no/v_re_lasere/ her er linken til hjemmesiden deres. Det er ikke sånn at alle lasere fjerner permanent håret, men her kan jeg garantere at de gjør det. Jeg hadde kraftig hårvekst i ansiktet og har så og si ikke noe igjen og det er 3 år siden jeg begynte behandlingen. Nå har jeg bare behandling en til to ganger i året for å fjerne evt nye hår som dukker opp. Men de sorte hårene som kommer nå er bare tynne fine hår, ikke grove og ekle. Har noen hvite hår som laseren ikke klarer å fjerne, men synes ikke det er noe problem i forhold til de svarte hårene som var veldig skjemmende.

Kan bare anbefale de. Så koselige folk som jobber der.

Lykke til!

Skrevet

Anbefaler hårstopp, rimligere alternativ og det funker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...