Gå til innhold

Ang Reductil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste i dag at Reductil og et annet slankemiddel skal trekkes tilbake i norge og EU, pga stor sjanse for slag og hjerteinfarkt.

Jeg brukte Reductil for rundt 1 år siden, og hadde kjempegod effekt av det, men jeg ville absolutt ikke gjort det igjen.

Jeg får litt vondt inni meg når jeg tenker på hva som kunne skjedd med meg mens jeg gikk på dem. Jeg har en liten hjertefeil fra før (som legen visste om), og jeg fikk veldig høyt blodtrykk (145/95) av Reductil. Dagen jeg fikk utskrevet Reductil lå blodtrykket mitt på 117/78.

Hvis noen av dere bruker dette legemiddelet håper jeg dere kaster det i søpla med en gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker det, og blodtrykket mitt gikk ned når jeg begynte på de, god effekt og nei kommer ikke til og kaste de,

jeg har ikke hjertefeil , er helt frisk. er de som har hjertefeil osv som må være forsikig,

Skrevet

Du vil jo ikke få resept av legen din på det. Dersom du har igjen ubrukte resepter vil du jo ikke få reductil på apoteket uansett! Så hvorfor ikke kutte ut med en gang ?

Det er større fare for hjerteinfarkt og slag uavhengig om man har hjertefeil fra før...

Vil du virkelig ofre livet ditt for noen simple kilogram som du kan gå ned bare ved hjelp av viljestyrke, riktig kosthold og trening?? Du trenger ikke de slankepillene vettu, overvekten sitter mellom ørene ;)

Skrevet

Det er jo også din oppgave å vite om de bivirkningene som står på pakken, si meg, leser du ikke pakningsvedlegg?

Dessuten skal ikke Reductil trekkes tilbake, de venter på en avgjørelse innen EU-kommisjonen.

Personer som bruker reductil skal ha hyppig og streng oppfølging av lege. Du visste at du fikk høyt blodtrykk, og jeg håper at du slutta med dem den dagen blodtrykket ditt viste det maxmålet du kommer med her. Jeg derimot gikk fra veldig lavt blodtrykk til helt perfekt 120/80 og har ikke hatt en eneste bivirkning.

Kommer nok ikke til å kaste det i søpla før evt EU-kommisjonen legger et forbud på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...