Gå til innhold

Reise med sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt lenge at denne helgen skal vi på besøk til min søster som bor ca 3 timer unna oss med bil. Jeg har ordnet meg fri i hele dag og mannen min har ordnet seg fri halve dagen slik at vi kan dra i dag uten at det blir for sent og alle har gledet seg.

Så blir gutten vår på 4 år forkjølet for noen dager siden og i dag våkner han med litt feber. Han er utslått og ligger på sofaen og ser film og sover litt. Vil vel dermed anta at feberen stiger utover dagen. Det gjør ingenting for søsteren min og svogermin om vi kommer. Mannen min og svogeren min skulle gjøre noe arbeid på tomten deres som de har fått lånt seg utstyr til denne helgen. Må vi utsette til får de også låne utstyr senere, men ikke alt slik at mer må gjøres manuelt og vil da ta mer tid og være vanskeligere. I tillegg er det litt viktig at noe av arbeidet gjøres for å begrense en skade. Det går mest sannsynlig greit å vente, men det vet man ikke med sikkerhet.

Søsteren min blir litt ut i ødemarken slik at det er et litt vanskelig med lege, men jeg kan aldri tenke meg at de trenger det. Gutten har lyst til å dra. Han trives veldig godt og det gjør ikke han noe å være syk et annet sted enn hjemme.

Hadde dere dratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere dratt hvis du var i tilsvarende form?

Jeg hadde latt en av dere være hjemme med gutten så kunne den andre dra.

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha dratt. Spørs hvor oppegående ungen er. Men han kan like godt bli litt skjemt bort hos tante, enn hjemme:)

Skrevet

Takk for svar :)

Vi har bestemt oss for å dra. Jeg hadde reist om jeg var i samme form. Satser på at det går bra og at formen til gutten er bedre i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...