2tettebabyer Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 kommer ikke jenta nå, så kommer hu aldri.... har vært på igangsettingsakupunktur i dag med masse støt. følte kroppen var elekrisk der jeg lå og hovna opp rundt stikkene.... det var første og siste gang, så håper virkelig det har effekt... sitter nå med veldig vondt i korsryggen og er kvalm... tror jeg skal prøve å sove litt.....
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Uff da...krysser fingrene for deg så du snart er i fødsel ;o)
b77h Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 hmmm, det hørtes ikke godt ut! Jeg går til modningsakupunktur nå, en gang sist uke, to ganger denne uken og en gang neste - men det har ikke vært vondt. Jeg sovner når jeg ligger med nålene... Får håpe at reaksjonen din på nålene er tegn på at de virket godt :-)
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2010 jeg har og gått til modningsakupunktur, og det er ikke vondt nei... har sovna hver gang jeg og, men denne gangen... auuu... håper det har noe effekt altså.. han advarte meg at det var vondt, så.... men hjelper det er det vel verdt det :-)
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Uff da. Krysser fingrene og håper det var verdt det!!! Søvn er bra!!! Kryp under dyna og unn degnoen timer. Om det begynner i dag er liver snudd opp/ned på mandag
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 får håpe dette gjør susen da lykke til
The Bad Gal Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Å, trodde du var på føden eller noe, siden jeg ikke har sett deg her idag. Håper nålene gjorde susen nå da, krysser fingrene for deg! Ingenting her enda, men nå er det helg, så da jeg kan det likegodt drøye til mandag, pga barnepass:-)
Januarbaby Haugesund Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Oi, så spennende! Håper det hjelper! Fint at du skreiv at du ble advart på forhånd om at det var vondt, ble litt bekymret for deg etter å ha lest starten på tråden. Var ikke klar over at det skulle være vondt, velger å tro at det gjør stikkene ekstra effektive. Krysser fingre og tær for at du får hils på lisje pia iløpet av helga :-) Lykke til!
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2010 tuusen takk alle sammen :-) har hatt mer vondt i dag enn det jeg har hatt hele svangerskapet, men fremdeles ikke vondt nok.... og nå er det på vei til å gå over... hu er vel ikke klar enda da... ikke så mye å gjøre med det.... smøre meg med mer tolmodighet.... :-)
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Hei hei Domenic Hvordan går det med deg? :-) Må holde oss oppdatert!! :-) Lykke til hvis noe skulle skje.......
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2010 sitter her og er litt skuffa :-( kjenner veldig lite, MEN jeg har blitt lovet sex i kveld, så jeg får bare håpe...... :-) hva med deg leo78?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 Satser på at litt kos kan få fart i sakene! :-) Jo, jeg sitter nok med en liten luring i magen selv. Trodde virkelig at det ble gang på sakene på onsdag, men ble aldri noe regelmessig! Har fortsatt mye kynnere. Men i dag.... ja da gikk jeg rett og slett på "tryne" huff! Trodde at jeg hadde kommet meg ned alle trappene, men nei da hadde 1 trinn igjen, og der lå jeg på alle 4! :-( datt på knærne, og fikk tatt meg for med armene! så ingen direkte fall på magen, men jordmor syntes at det var best med en konroll, med tanke på morkaken.... ALT var fint!! :-) Men fikk meg en liten stykk i kroppen! :-( Huff.... for et dårlig tidspunkt å ramle på da!!! :-) he he ler litt av meg selv.... Satser på at jeg klare å lure kjøresten min i kveld også.... har heldigvis ikke vært så vanskelig det!! :-) Vi får oppdatere! Akumpuntøren min trodde ikke at jeg trengte timen som hun satte meg opp på tirsdag.... så vi får se om han vil komme i løpet av helgen!! :-)
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. januar 2010 får håpe at begge har født innen helgen er omme :-) uff, du må du være forsiktig... glatt er det og flere plasser og har følt meg litt som bambi på is de siste dagene.... det var godt å høre at alt gikk bra, at du fikk tatt deg for :-) ps: plutselig har gubben blitt skikkelig gira på sengekos :-) han har snakket med en (kan faktisk kalde henne synsk) venninne og hu sa at hu har sett vannet mitt gå, etter at vi har hatt sex... så nå er han klar... må bare få jentungen hans i seng først ;-) satser på å se deg på føden i løpet av helga :-) :-) lykke te :-)
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 23. januar 2010 #15 Skrevet 23. januar 2010 Hei hei, hvordan går det med deg? :-) Rolig her i gården! :-( Men har sovet kjempe godt for 2 natt på rad!! :-) Sitter her nesten uthvilt!! Men vi kan håpe på å treffes på føden!! :-)
2tettebabyer Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 23. januar 2010 jeg har faktisk hatt litt vondt i natt :-) mensenkramper både i rygg og mage... så håper at det er godt for noe... nå merker jeg ingenting... skal ut å gå en tur nå tenkte jeg... godt å høre at du har fått to gode netter med søvn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå