Gå til innhold

Velkommen til meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wiiihiii, første dagen min som registrert bruker på denne siden!

Jeg har en baby og flere venninner og bekjente med småbarn som henger her inne og har fått høre litt av hvert, blant annet at det kryr av usympatiske, kaldslige, arrogante, grønn-misunnelige drittkjerringer her inne. Spennende! Kan noen av dere konverteres eller er det ikke håp for noen her inne?

Uansett, velkommen til meg!

Koz og klææmz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke heller bare si at du har byttet profil...? Var du upopulær på den forrige?

Skrevet

Fordi jeg er ganske sikker på at om du hadde vært ny her, hadde du ikke brukt ordet "dibber".

Skrevet

Om du var helt ny, så ville du muligens markedsført deg selv på en annen måte. Å starte med å kategorisere, kalle alle ved stygge navn og samtidig heve deg selv over alle ved å skulle konvertere "oss" er ikke en sympatisk start.

Så sånn veldig velkommen er du ikke, tror jeg, for her er faktisk de aller fleste hyggelige, alminnelige mødre og fedre.

"Provokatører og bedrevitere bedes bruke bakdøren"

Skrevet

Æsj, det er så kjedelig med folk som både generaliserer og skriver z der det skal være en s.

Lykke til med å konvertere folk. Jeg er ei ugle samma søren. Hyggelig når det passer meg. Slike innlegg får meg ikke til å bli vennligstemt i hvertfall ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...