Gå til innhold

holder pusten og kjenner..........ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldige meg venter ei nydelig lita tulle i juni og hun er nå 18+3 i mammas mave. Men nå er det lenge siden jeg kjente "boblene". Selfølgelig er det tidlig og jeg vet det kan gå tid mellom hver gang jeg kjenner noe............men fornuft og logikk biter ikke på gravide damer, hvertfall ikke meg. Kjente bobler som reiste under navlen forrige uke og thats it. UL på onsdag var helt super, men det sitter en liten grønn djelev på skulderen og minner meg på at alt kan skje.....

føler du liv? Eller går det lenge mellom hver gang? Noen flergangsfødende som kan være litt beroligende her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det helt med ro, det er helt vanlig :) Jeg venter nr 2 i mai, men kjente ikke liv noe før denne gangen enn forrige gang. Kos deg med bildene fra UL og gled deg over at om noen uker ( ca uke 22 for min del) kommer du til å kjenne små spark hver dag.

Skrevet

Hei Ethienne:-)

Du kan ta det med ro, sånn har jeg det også og jeg er 18+6. Jeg var også på UL på onsdag, alt var bra med den lille - en aktiv krabat. Det er ikke ennå du behøver å kjenne liv hver dag, tror de sier at man må kjenne liv hver dag fra uke 28. Med førstemann kjente jeg ingenting før uke 20.

Sjansen for at noe skal skje nå er veeeldig liten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...