Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i to netter nå, kanskje flere men ikke så inntens har jeg hatt skikkelig vondt i magen, kommer i tak på 5-15 min, men sprer seg ikke over til ryggen egentlig, er inntenst vondt langs truse kanten, tror det er maserier, men skal det være så ille vondt nederst i magen? har to fra før, men slet ikke med noe slik før selve fødselne startet da.

bena mine, da særlig det ene hovnet også opp kraftig i går,

er uke 39 i dag.. glad for svar, da jeg er så usikker på om jeg skal ringe lege eller ikke. merker bare at 4 timer søvn er alt for lite på to netter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm... Syns det er vanskelig å svare, men kan gjøre et forsøk iallfall:O) Det kan være maserier du har om natten, høres litt kjent ut for min del iallfall. Men i og med at foten din har hovnet opp ville jeg kontaktet lege med en gang. Bedre en gang for mye enn en gang for lite:O) Vi er alt for redde for å "mase" på legene, vi er jo ikke hypokondere bare bekymrede mødre!! Ta iallfall en telefon og spør om de vil ha deg inn til sjekk, regner med de vil det. Lykke til!!

Skrevet

Dette er helt klart bare maserier eller kynnere. JM burde fortalt deg at det er en STOR endring på barn 2 og 3.

Av en eller annen grunn får man mye mer kynnere med barn nummer tre. Faktisk også mer enn med nummer 4!!!

Veldig snodig, men slik er det desverre bare. Sitter i samme "knipa" jeg og håper at de gjør litt godt der nede selv om jeg ikke har store troa på det...

Hovne bein er også rimelig vanlig i uke 39, men det skader jo ikke å ring JM eller lege om du er engstelig.

Skrevet

hvor mange netter er det vanlig å gå slik da? blir så altfor lite søøvn,, ser den at det kan være vanlig, men er så ille vondt, er i grunnen som riene jeg hadde for 7 og 9 år siden

Skrevet

Tja, nå har jeg hatt det slik hver kveld i 14 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...