Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er en mann, som er glad i dama mi.... men, savner sex... Er det lov å onanere på egen hånd uten å si det til dama?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hvorfor kan du ikke si det til henne? Det er naturlig å ha forskjellig sex-behov. Jeg onanerer stadig vekk med mannen min ved siden av meg i sengen. Han synes det er greit, har akseptert at jeg har lyst oftere enn ham (og så slipper han å føle seg presset). Hender han "hjelper til" eller uttrykker aksept ved å stryke på meg el.l.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Her er det blitt forbud mot sex i svangerskapet (legens råd) pga risiko.. Men for ikke å torturere oss begge,gir jeg ham blowjob,runking o.l for at han skal bli tømt frigjøre litt endorfiner og han stryker meg litt her og der... For å komme til saken : det fins jo mange måter å tilfredstille hverandre på. Som sagt ovenfor,det hjelper å få snakket ut om det, bedre enn å gjømme behovet for henne.. Kansje tenner hun på det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå