Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Å jeg vet det er blitt spurt om før, men kan ikke finne det. Jeg går konstant rundt og er litt våt, spesielt om natten. Må selvsagt bruke bind, ellers blir det vått på lakenet. Det er nemlig ikke noe utflod-aktig over det, det er helt vanntynt og blankt........men liksom ikke i noe digre mengder. Noen som vet? Kan det evt. være farlig å lekke sånn....kan alt vannet forsvinne? Jeg har allerede fått konstatert at jeg er 3-4 cm åpen, har vært det i over en uke. Og da blir man jo litt bekymret...
♥Nemi♥ Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Ja, du kan lekke, siden det er to hinner. Kan være hull på den første hinna, eller noe slikt. Jeg ville ha ringt jordmor å hørt om du kunne ha blitt sjekket på en måte. Fulgte ikke helt med i timen da hun pratet om dette, men mener på at det er veldig normalt
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Ville helt klart ringt ja, men vannet kan ikke forsvinne.I gamle dager snakket man om "tørre fødsler" etter vannavgang, men dette hr de funnet ut er noe sprøyt. Har du sor vannavgang vil du merke at du blir mere tørst og dermed vil kroppen produsere opp nytt hele tiden. Kan jo lukte litt på det og. Fostervann har en helt spesiell lukt. Lukter likom baby på en måte. Søtt..... Kan og være utflod da denne kan være tynn som vann på enkelte, men ring føden eller JM og lykke til!!!
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Takk for svar. Vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre. Ser det an til i morgen ihvertfall...ser hvordan natten blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå