Engelhardt Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Har den siste uken hadd regelmessig vondt i navlen.. Rett bak navlen på en måte. Synes det er litt rart sted å ha vondt på, er det noen andre som har opplevd det? Er 15+6 nå, så har en teori om at det kanskje er fordi livmoren er et sted bak den og vokser..... men har ingen tydelig kul enda heller, så synes det er litt rart! Noen fler!?? :-)
mammantilT&I Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Samme her, hvis jeg strekker litt på magehuden over navlen og kjenner etter så gjør det litt vondt.. og navlen ser litt bulkete ut.. en kollega sa hun hadde opplevd samme.. Selv regner jeg med det er slik fordi navlen vil vel bule ut etterhvert som magen vokser seg større? At det er mye som skjer akkurat i det området liksom.. er 23+6 idag og har kjent det en uke eller to, men glemte selvsagt spør jordmora på siste kontrollen..
Engelhardt Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 hmmm ja jeg tror det er normalt.. Gjorde litt grundigere research i stad(google) hehe, og da stod det et svar fra jordmor at det var fordi "I navlen ligger bukhinnen helt oppunder huden, uten noe fett imellom. Man er naturlig veldig følsom her. Ved et svangerskap blir området strukket, og avogtil blir det et lite brokk i navlen som gjør litt vondt." Så da får vi vel bare ha vondt der da :-) ble bare litt redd med en gang, står ikke noe om det i disse svangerskapsbøkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå