Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg trener ca 4 dager i uken, men jeg klarer å dytte i meg usunne ting ca annehver dag. Iform av 100g sjokolade e.l. Hjeeeeeelp meg å stå i mot Hehe
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Har spist sjokolade hver eneste dag i hele mitt voksne liv tror jeg Men så lenge det ikke er store mengder, og ikke går på beknstning av sunn mat bekymrer det meg lite.. Får bare passe på at mengden ikke øker så en blir overvektig, da er det på tide å stoppe.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg spiser det ganske ofte, men ikke hver dag. Får sånn kick av og til. Utenom det så spiser jeg ganske normalt. Hverken veldig sunt eller veldig usunt. Har gått fra str. 34 til 36 og er veldig fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Hver dag, dessverre. Skulle ønske jeg klarte å la det være!!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Bare annenhver dag? flink du er:D her går det ned litt sj0okolade hver dag ja.. og ikke trener jeg 4 ganger i uken heller;)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Jeg spiser også hver dag og ikke trener jeg heller, går ikke engang tur nå om dagene. Er hjemme med 3 barn fram til høsten og to av de kan ikke gå så i dette snøværet kommer vi oss ikke ut engang. JEg er slank, men likevel. Dårlig samvittighet, men fy flate så godt det smaker:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Enkleste sak i verden. Jeg spiser sjokolade HVER dag! og det kan gjere være mer enn 200 gr. Det er himla vanskelig å stå imot. I tillegg er det 1 år siden jeg har trent. Tror ammingen hjelper med å holde meg normalvektig.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Hihi, ja, hver dag nesten. Og her går det i mengder også, noen ganger en hel 200 grams plate.(!) Av en merkelig grunn fikk jeg helt avsmak under graviditeten, men nå er lille 7 mnd. og jeg har fått kicket tilbake! Er slank og spiser utenom sjokoladen ganske sunt, mye fisk og hvitt kjøtt, grønnsaker, frukt, men jeg bør passe meg likevel, diabetes ligger i familien... Sjokolade er det beste! Huff, så avhengig jeg er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå