Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hermine Elina Adelen ....og hvilket er finest????
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hermine er greit nok, Elina er finest med E og Adelen ser ut som et underlig stavet kunavn.
Lady lovely locks Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Syns det er gøy at du tenker å bruke navn som er litt spessiele, og som ikke er totalt oppbrukt. Aplaus Finest... Adelen tror jeg. Fine alle sammen. Det viktigeste er at du liker navnet!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Elina er ikke så verst. Hermine blir litt for Midelfart for meg, og Adelen er pretensiøst.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Hermine blir litt for Harry Potter. Elina har jeg faktisk ikke hørt før, men det var veldig fint. Adelen liker jeg godt. Det heter datteren til en venninne av meg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Adelen blir adel i bestemt form entall. Likte det aller minst. Hermine er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå