Reflexia Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 på om noen av dere har vært heelt symptomfri helt fra positiv test?og som det førtsatt går bra med? håper selvfølgelig jeg er en av de som er friske,men man blir jo nervøs og bekymret av det også..hehe eneste jeg har er uteblitt mens og positiv test..er 12+1 men har ikke lyst til å si noe til ungene når jeg ikke har noe følelse på noenting.. så forøvrig hjerte banke 7+4
Reflexia Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2010 absolutt ingen som ikke har hatt symptomer?som er her fortsatt? hmmm.
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 hehe... har lyst til å si at jeg ikke hadde det for å beroligge deg men.... kan jo ikke det heller... men jeg hadde ikke så veldig mange symptomer jaffal.... Det går nok bra dette, du er sikkert bare en av de heldige, for jeg har hørt om folk som ikke har hatt symptomer :-) lykke til :-)
cabana Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Har hatt det meste... Må telle på to hender hvor mange symptom her + komplikasjoner da
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Bortsett fra at jeg er litt mer trøtt enn vanlig så har jeg ingen symptomer og har ikke hatt noen symptomer så langt.
ღMadame_mim ღ Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Jeg var helt symptomfri frem til uke 14. Da kom plutselig den kvalmen jeg hadde vært sjeleglad for at jeg slapp unna. Denne varte frem til uke 18. Var småkvalm hele tiden, men kastet kun opp to ganger da. Nå som jeg er høygravid har jeg begynt å merke at jeg har litt bekkenløsning (mest plagsom om natten), og jeg er mye trøtt og sliten. 2 tri var preget av dårlig matlyst, begynner å bli normal igjen nå. Så altså, jeg var helt symptomfri på det tidspunktet du er nå og jeg har straks bare 5 uker igjen til termin :-)
Gry70 Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Hei! Jeg har vært igjennom hele svangerskapet uten særlige symptomer og plager. Har aldri vært kvalm og hadde ikke mensen uteblitt ville jeg ikke gjettet at jeg var gravid før langt ute i svangerskapet. Hadde litt ømme bryster og var litt oftere på do fra starten, men ikke utpreget mye. Kjente ikke liv før etter uke 23 (foranliggende morkake). Begynte ikke å gå opp i vekt før etter 6 mnd og følte ganske lenge at jeg "lurte" omgivelsene om at jeg var gravid. Jobbet fullt til svangerskapspermisjonen startet og mange har kommentert hvor heldig jeg er som har hatt et så lett svangerskap. Er 39+1 nå, tung i kroppen, har kynnere, er tungpustet og er på do hele tiden, men føler fortsatt at formen er fin.
Anabelle2010 har født! Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Venninnen min sier at jeg har hatt ALT som det står om i bøker ang. svangerskapsplager, og det er nok tilnærmet riktig. Kos deg derfor så lenge det varer! ;o) Min gynekolog/spesialist sa at et bankende hjerte er 99% sikkerhet for at det går bra, og det viktigste: ingen tvil om at du er GRAVID!! Gratulerer så masse!!!! Vi venta enda noen uker med å fortelle ungene noe, men de er 6 og 4,5 år, og ventetida for dem blir lang nok uansett.
lillepetit Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Er i uke 33+6 og fortsatt symtomfri, sett bort i fra stooor mage og masse liv og røre inni den Noen er nok bare heldige. Håper du får et kjempefint svangerskap videre.
Reflexia Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. januar 2010 phuu,da er det håp,føler meg faktisk litt bedre.. TUUUSEN TAKK! for alle svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå