Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Fikk positiv test i dag, og skal få resept på dette senere i dag, når legen er ferdig i møte. Så noen som vil fortelle litt?
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Det er et klissete progesterontilskudd som kan bidra til å vedlikeholde en graviditet dersom man i utgangspunktet har f.eks østradiolubalanse, forkortet lutealfase (under normal intervall mellom eggløsning og menstruasjon) o.l. Gratulerer, forresten.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Vet du om det finnes noen annen form for progesterontilskudd? Noe klissete som skal oppi der hørtes ikke så fristende ut. Har brukt google litt, men ikke funnet ut hvor lenge man skal bruke det. Noen som vet? Skal få deg pga. 4 SA, det siste halvannet året.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har brukt crinone de første 12 ukene i mine graviditeter pga. mange spontanaborter. Er litt gørrete, men ikke noe stort problem. Ikke noe du behøver å grue deg for. Lykke til.
Gjest ->>- Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Progestan har samme virkestoff, men er litt vanskeligere å oppdrive i Norge (det er mulig å få tak i, men Crinone er førstevalget her). Det kommer i pilleform (altså, vaginalpiller), men vil jo løse seg opp og bli klisseri det også.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Aha, da satser jeg på at det går bra Takk for svar. Og du anonyme, lyktes du til slutt?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Ja, det gjorde jeg. Har to fine barn nå etter fem spontanaborter, så ikke gi opp! Jeg brukte også blodfortynnende, albyl-e og fragmin. Mange har god nytte av dette. Pass på at du også får god oppfølging med ultralyder og kontroller. Det er godt for både kropp og sjel. Tvi, tvi.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Så koselig å høre! Jeg satser på at nå er det min tur til å få en baby, med littegrann hjelp. For selv om det ikke er noe galt med meg, så kan det hjelpe meg psykisk at jeg får hjelp tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå