Gå til innhold

til dere som husker tråden " snart klikker det for meg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Husker dere tråden snart klikker det for meg? Skulle bare fortelle dere at det gjorde jeg.

Fikk bare nok, klarte ikke mer! Skulle bare fortelle dere at jeg og mine to barn har flyttet fra hjmmet vårt og fått oss en ny hjem.

Jeg tok det opp med mannen min hvordan jeg følte at han var mot meg... At han ikke engasjerte seg i barna selv om han hadde pappa permisjon og at jeg ikke fikk gjøre det som var viktig for meg, at jeg måtte lese da jeg har eksamen snart. Men han registrerte ikke det!!

Jeg spurte videre er du villig å hjelpe meg, så jeg kommer med igjennom min siste eksamen svarte han nei.

Da pakket jeg sakene våres, fixet leilighet, og tok med alle mine ting.

Siden har jeg ikke pratet med han, jeg gidder ikke å ringe. Jeg ønsker ikke det. Men hvis ungene har lyst itl det så skal de selvfølgelig få lov til det.

Det er godt å kunne stå opp og vite at jeg er alene og at jeg har ikke forventinger til noen og jeg slipper å bli såret gang på gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt for deg. Og ja, det er bedre å bo alene, enn alene sammen med noen!

Skrevet

oj, det var modig gjort av deg mormor.com!

Det høres ut som om du har det bedre allerede og tenk det vil du nok ha også, hva skal man med dustemenn som bare tenker på seg selv?

Masse lykke til videre og stå på!

Du er kjempetøff.

Skrevet

Sterkt gjort! *tommel opp*

Har sine greier min også, men han hjelper til og tar hensyn. Hadde ikke orka en mann som ikke bidro til noe hjemme eller med barna jeg heller.

Gjest sug lut
Skrevet

Bra. Når den nærmeste er den fjerneste er det lite å hente. Håper du kom deg gjennom eksamen også.

Skrevet

Flott:) Han fortjente ikke at du var med han et sekund til. makan til slask!!! lykke til med eksamnen da. du skal se at alt ordner seg:)

Skrevet

Du er tøff! Lykke til videre! Er sikker på at du kommer til å klare deg supert uten en ekstra "unge" =)

Skrevet

åååå så flink du er!! Skulle øsnke jeg kunne være så sterk akkurat nå, men jeg kommer vel dit jeg også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...