Gå til innhold

22.januar.Hvor mange dager igjen\eller overtid damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er min første dag over termin med mi jente. Helt stille og virker som hun tar det helt med ro.Har ikke tidligere med 2 barn fra før gått over tiden. Spennende dag!!! Flere som er over termin? Vi får bakke hverandre opp.

Lykke til alle!!!!og ha en super duper gravid dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei!

Første dag over her og :( ... Syns det er skikkelig kjedelig!

Har gått ei uke over med begge mine 2 andre, så regnet jo med det denne gangen også - men hadde håpet så inderlig å slippe det.....

jaja - det går jo bra.

De andre to gangene har det vært sommer, da nøt jeg bare sol og varme på stranden dagene over, det gjorde ingenting ( med en nyfødt viste jeg jo att det ble lite "soling"... Men nå om vinteren syns jeg det er KIPT!

Skrevet

28 dager igjen til jeg får se vesle gutten:)

Skrevet

8 dager igjern til termin 30.01. Mye kynnere/maserier som jeg kjenner jobber nedover, så jeg håper det kanskje modner litt nå. Ble strippet mandag, og skal bli det en gang til. Dette for å slippe å være helt umoden hvis jeg må settes igang denne gangen også. Var ikke så morsomt sist.. tipper jeg går litt over termin denne gangen, jeg.

Skal møte to veninner på cafe i byen i dag, så det blir hyggelig. Fikk vansket masse babyting i går og ryddet plass til klær etc på badet. Skal vaske saueskinnene i dag.

Ha en fin dag, damer!

Skrevet

29 dager til termin idag:O) skal handle siste rest lillegutt trenger iløpet av helgen, så er det bare igjen å vente... og vente... og vente... gleder meg!!!:D

Skrevet

32 dager ijenn til termin.. :)

Skrevet

47 dager igjen :) JIppy,det vanskelige og usikre er blitt fullt mulig :) :)

Skrevet

20 dager igjen og fødeklar:)

jippi!:)

Skrevet

1dag til termin.

Skrevet

40 dager igjen:)

Skrevet

4 dager på overtid :-( skal få noen igangsettingsnåler i dag for å se om det gjør susen :-)

lykke til alle som er over eller nærmer seg :-)

Skrevet

Her er det 85 dager til termin minus 10 dager pgs keisersnitt = 75 dager. Har gått 14 dager over termin med begge mine forrige og vet hvilken pinefull tid det er. Begge endte med hastekeisersnitt på 14. dagen. Så jeg er veldig glad og lettet over å ha litt mer kontroll denne gangen.

Skrevet

13 dager igjen til termin. Gikk over termin forrige gang, så jeg regner med å gjøre det nå også

Skrevet

40 dager igjen... å kan endelig kalle meg HØYGRAVID... Phu... å dagene flyr...

Skrevet

2 dager til termin i dag. Vil føøøøde! :)

Skrevet

33 dager igjen!!!

Skrevet

5 dager igjen til ks!

Skrevet

1 dag igjen, og i kveld skal det spises extra spicy taco;)

Skrevet

Mens term i dag,ultra termin i måro:)går og kjenne på noe..

Skrevet

12 dager igjen... og masse kynnere!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...