Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Har H&M, Cubus, Lindex og NameIt i nærheten.. Og hvordan fungerer egentlig en badebleie?
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Men jeg hadde tenkt oss avgårde nå, ihvertfall så "nå" det kan bli når man må stelle,kle på og luft hunder først Men finner ikke badebuksen til snuppen. Vet ikke om det er krav til det utenpå bleien. Er kanskje greit med noe som hjelper å holde på plass..
Rampongi Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 ah, ok. Beklager. Badebleier kan jeg lite om enda. Kanskje du kan ringe svømmehallen å spørre hvordan de helst vil at gjestene skal gjøre det?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Vi hadde kun badebleie til småen, ingen som sa noe om det til oss?
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Betaler 40 kr for småen så får vi bleie med. Spent på det altså. Klarer ikke heltå se for meg at bleie og masse vann blir noe bra men det har vel tenkt litt de som pønsket den ut. Fant badebuksen også nå. Puh! (rotekopp, jeg?! Neida!) Den er kanskje litt liten men den skal holde denne gangen om jeg ikke finner en annen på veien. Så, da bar det avsted. Bare jeg ikke har tatt meg vann over hodet. Hehe. Takker for hjelpen folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå