TillaMaria81 Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har kjent mye liv i cirka en uke nå, er i uke 20, og nå når jeg satt her og drakk en kopp te til frokost så merket jeg at den våknet, men virker faktisk som den hikker?? Er det mulig så tidlig? Det kjennes ut som en slags "klikking" ganske langt nede i magen og går i takt mer eller mindre... ellers er det vel bare bevegelser. :-)
AinaW Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Her på BIM står det at babyen hikker i uke 21, men den begynner nok litt før. Da jeg var på UL 18+4 lå vår lille gutt og hikket lenge. Vi spurte om det var det det var og jordmor bekreftet det. Er vel bare det at du stort sett ikke kjenner det i kroppen før sånn uke 20-21 tenker jeg.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Dn hikke masse etterhvert, men muligens din e litt tidligere ute ) Så koselig
assisi Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Hei, jeg var på UL i uke 16, og da hikket han. Det var litt tidlig sa legen, men et godt og sunt tegn. Hikking er ikke som hos oss relatert til fordøyelsen, men hikking er en måte å øve seg på pusting!! Sa legen min ihvertfall. Så jo mer hikking - jo bedre:-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Hikking har jeg merka lenge syns jeg. Er 23 + 4. Men er vel litt forskjellig fra baby til baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå