meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ikke fått noe.. Kanskje skatteetaten har gitt opp at jeg skal få meg jobb i 2010...?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jepp, første settet med tabell som jeg ikke vil ha, og det andre settet med prosent som er sånn som jeg vil ha det.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Ja jeg har fått, selv om jeg mottar rehabpenger fra nav.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg mottok ikke noe annet enn lånekassestøtte i fjor og heller ikke år (enda, men håper jo på jobb etterhvert). Men man skal jo få skattekort uansett...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Nei det er vel ikke noen automatikk i det dersom du ikke hadde skattekort sist år tror jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2010 Å? jeg har jo mottatt uansett hvert år siden så lenge jeg kan huske. inntekt eller ei. Og jeg hadde jo skattekort i 2009, jeg bare brukte det ikke;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Vet i alle fall at jeg begynte å arbeide måtte jeg be om skattekort fordi jeg aldri hadde fått. Men fikk du sist år skulle du fått i år også. Men du kan få nytt da.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har forsøkt å bestille "kopi" nå. Vi får se om jeg får. Jeg har bare hatt et år uten inntekt, alle årene før siden jeg begynte å studere i 1999 har jeg jo hatt inntekt. Om ikke får jeg ringe de eller stikke bort en tur om/hvis jeg får jobb... Er jo ikke snakk om før sommeren uansett da.
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Ja,jeg også fått:) Klart du skal ha selv om du ikke er i jobb,de sender jo for det så det har sikkert blitt noe feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå