Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg venter nr. 2 i april hadde emmaljunga duo edge til nr 1, den fungerer som barnehage/sovevogn nå. Vil ha en litt nettere vogn til nr. 2. Tenker på Brio happy eller Teutonia et eller annet. Hvilke vogn har du eller skal kjøpe? Fornøyd?
Ann Helen Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hei:-) Jeg har kjøpt emmaljunga city cross kombivogn. Lett og liten, enkel å montere og kjempegod å kjøre. Er spesielt fornøyd med hjulene som er av plast, for da slipper jeg å tenke på punktering:-) Vi har mye grus her. Til min første hadde jeg en duovogn (husker ikke hvilket merke), og den synes jeg ble så stor og tung og tok mye plass i bilen.
M@msen Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har vært igjennom en del vogner... (Mclarren, knorr, brio) Og hadde quinny speedy til minsten, og er egentlig fornøyd med den, utenom at hard baggen var liten. Mamma skal kjøpe vogn også denne gangen og vi har bestemt oss for en TFK (vet ike hva den heter,tror det er twist, med hard bag:)
Terese med to jenter Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Brio Go... Har fått den i hus og den ser bra ut, men ikke utprøvd enda
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 hei. Jeg jobber på Brio butikk å vi fører Simo å Brio vogner.. men jeg har likevell valgt å kjøpe Basson Baby kombivogn. Syns denne vognen var lett å håndtere,enkel å få baggen av å på å slå opp å sed. Å det at det er handtak oppå baggen så jeg kan bære den sånn er veldig bra. Har ikke fått barnet enda så vi får se hvor fornøyd jeg er etterhvert,men har vertfall ikke hørt noe dorlig om den å satser på at det ¨går fint Gleder meg til å ta den i bruk!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Har kjøpt tako city voagaer. Kjempe tøff, kompakt vogn. Gleder meg til å begynne og bruke den!
kakkabette mai10+april12 Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Emmaljunga City Cross med citybag.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Vi skal bruke Brio Sing som vi kjøpte til nr.2 i 2008. Liten og nett byvogn. Ikke noe særlig å gå med annet enn på asfalt, men erfaringsmessig begynner jeg ikke å gå så mye i skogen før babyen skal over i sporstdelen alllikevel og da planlegger jeg å kjøpe ny sportsvogn MED lufthjul. Mye lettere med lufthjul på terrengunderlag og snø. Kommer også til å bruke Carena Double Swing vogna vi har fra før til nr.2 og babyen (1, 5 år imellom). Skulle gjerne byttet ut den i en Easywalker Duo som likner litt på Carena sin, men er litt mer solid i finishen og i tillegg har lufthjul som er uvurderlig på snø. Plasthjul sklir i alle retninger når det er noen cm med snø. Hadde Emmaljunga Smart Duovogn til første og var fornøyd med den, men den var veldig stor og tung i fht den Brio vogna vi har nå.
Yo&La+spire Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Ingen:) Synes det er lettest uten vogn eg.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 23. januar 2010 #12 Skrevet 23. januar 2010 Vi har Emmaljunga Smart til 1 jenta, og nå har jeg kjøpt EasyWalker. Fant ei brukt ei på nett, og fikk den i posten idag:-D Har prøvetrillet den med størstejenta og er knallfornøyd:-D Den er stødig, og snur på en 5øring, pluss at den er lett:-D
Snuppa + Spire Skrevet 23. januar 2010 #13 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har TFKjoggster twist til min 9 mnd gamle jente. Og er veldig fornøyd, den blir mye brukt hver dag. Grunner til at vi valgte denne: Håndbrems! Går mye tur, opp og ned, og er veldig glad i håndbremsen min, synd ikke flere vogner har dette. Stor bag - hun er en ganske bedagelig jente, og ligger fremdeles i baggen! Heldigvis er det plass til henne der enda (hun er nå 72 cm lang). Må vel skifte snart.... 3 hjul, svingbart forhjul - enkel å manøvrere Luft i hjulene - bra på tur på forskjellige underlag. Stor sportsdel - håper å bruke denne til hun er 3-4 år. Oppslagbart fotbrett til sportsdelen. Enkel å legge sammen, og tar liten plass sammenlagt. Minus at man ikke kan snu sportsdelen mot kjøreretningen - men nå har jeg jo ikke prøvd sportsdelen enda, så vet ikke om det blir et problem for oss. Nå kommer nr. 2, 17 mnd mellom, så nå må jeg ha søskenvogn:)
snuske♥2 Skrevet 23. januar 2010 #14 Skrevet 23. januar 2010 Vi hadde simo sist og var ikke fornøyd (stor,tung og dårlig sportsdel). Nå har vi kjøpt Teutonia spirit s3 og håper vi blir fornøyd! Gleder meg aller mest til 3 hjul for det har jeg lenge hatt lyst på
Bambi-ra Skrevet 23. januar 2010 #15 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har kjøpt Brio GO, fikk den for noen dager siden. Den er så fin! Og veldig lett og legge sammen. Gleder meg til babyen skal ligge i den
M-Linn Skrevet 23. januar 2010 #16 Skrevet 23. januar 2010 kjøpte en brio happy duo for en uke siden;)
Elinlita Skrevet 24. januar 2010 #18 Skrevet 24. januar 2010 Emmaljunga mondial duo, i fargen white croc. Vi var å hentet den på fredag. Jeg hadde bare sett den på bilde, men den er jo virkelig kjempe fin Mye lettere enn det jeg trodde, da jeg har lest. mye om hvor tung den er. Kjempe fornøyd med kjøpet!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. januar 2010 #19 Skrevet 24. januar 2010 kjøpt samme som henne over meg bare jeg kjøpte creme leather. Og var også mye lettere enn jeg trodde!!
pelleguri:) Skrevet 24. januar 2010 #20 Skrevet 24. januar 2010 Vi kjøpte Teutonia Prestige sist. Kjempe fornøyd. Den er godt brukt i 2 år og nå skal lillebror bruke den. Mulig vi må bytte hjulene, da de er litt slitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå