Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg lurer i grunnen bare på om noen vet om det er lov med besøk av barn på hotellet på Sykehuset i Stavanger? Jeg vet at på barsels avd. er d kun lov med egne barn på besøk dersom barna er under 10år. Har andre sine barn under 10år lov å komme på besøk på hotellet? Jeg mener de drar ikke med seg evt. flere barnesykdommer enn egne barn kan gjøre. I tillegg er man vel på ett eget rom på hotellet?
b77h Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 aner ikke...men i disse tider med magevirus som herjer i byen, så burde en jo kanskje ha minst mulig besøk på sykehuset. Men man har jo eget rom på hotellet, så det er sikkert andre regler der...?
LuRiFaXeN Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 det er lov.. men det er vel ingen som er så dumme og tar med syke barn uanset???
b77h Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Nei, men "problemet" er jo bare det at man ofte er smittebærer før man vet man er syk. Og også flere dager etter man er frisk (som ikke alle tar hensyn til). Og de små babyene har jo ikke et utviklet imunforsvar, så en heftig mageinfeksjon kan sikkert få mye større følger for de.
AnKi! Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 På hotellet mener jeg det er ingen restriksjoner på besøket eller besøkstiden. Det er opp til deg selv hvem og når du vil ha besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå