solita 06 Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Ja! De er så lette og gode. Han er nettopp fyllt 3 år. Hadde de i fjor og, kjøpte Viking Play på salg med tanke på denne vinteren, men de likte han dårlig gitt! Så da var det bare å kjøpe et par til... "Disse kan jeg løpe med!" sa han :-)
Ranveig R Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Ja, kjøpte til lille (2 år) for ei vekes tid sidan. Lette og gode. Men sjølv likte ho bedre dock boots'ene sine, dei klarte ho å ta på seg sjølv, og ho har vore like varm i dei som i Ecco. Dessverre var dei utsolgt for Dock boots i hennar størrelse.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Vi prøvde i fjor. Men de var for trange og ble kalde. Er ikke særlig imponert over ecco til meg selv heller. Ikke servicen vi har fått de gangene det har vist seg å være feil på de heller! Men det er vell muligens butikken ikke merket?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Har barnet smal fot er ecco fantastiske. Har barnet bred fot og høy vrist er viking fantastiske Husk å ha blandingsull oppi gore texene, da holder beina seg varmest
*dum&deiLig*™ Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Ikke fornøyd. Barna klaget på at de frøs på bena. Viking derimot er helt topp! Varme og gode.
Gjest 5 andre Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Har hatt det. Passer ikke foten til mine barn. Den er for trang, derfor ble de kalde på føttene. Dessuten syntes jeg de er glattere enn Viking sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå