MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Siste 9mnd har jeg vært gravid 3 ganger og hatt: En spontanabort i uke5 Utskrapning uke8 Blødning og "piller" i uke 12 ( dødt foster noen uker..) Begynner å synes det er nok nå! Gruer meg til å prøve igjen Andre?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2010 Huff, har glemt å endre nick
KR0705 Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg brukte 2 år på å bli gravid med nr 1. Mista 2 ganger og endte tilslutt opp på fertilitetsklinikken. Endte i keisersnitt og noen mnd etterpå så var jeg gravid igjen. Tror ikke det har noe med KS å gjøre om hvor fort man blir gravid igjen etterpå. Skjønner frustrasjonen din da, bare gå å vente og vente. Når man blir gravid så mister du. Lykke til
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg brukte også lang tid på å bli gravid med nr.1 men fikk det til naturlig til slutt. Det endte med keisersnitt. Nr 2 og nr.3 har sittet kjempelett og i flg legen som utførste ks på meg første gangen skulle ikke ks ha noen innvirkning på å bli gravid igjen. Og det stemte. Men jeg skjønner frustrasjonen din og ønsker deg masse lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Vi brukte 7 mnd på å bli gravide første gangen, det endte i KS i desember 2008, 8 mnd etterpå var jeg gravid igjen, før jeg trodde det var mulig å bli gravid, så da gikk det på første eggløsning gitt.. Alt har gått greit og nå er det heldigvis bare 3 mnd igjen... Det er nok bare tilfeldigheter kjære deg, men skjønner at det er helt forferdelig og at du blir oppgitt og gruer deg til å prøve igjen.. Lykke til videre.. Skal krysse fingre, armer og bein for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå