Gå til innhold

Hva har jeg glemt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg i begynnelsen av juni, så nå sitter jeg her å prøver å få kontroll. Har jeg glemt noe??

Dette er ordnet:

kjole

hår/make-up

kirke

lokalet

maten

alkoholen

forlovere

toastmaster

blomstene

transport

servitører + kjøkken ansvarlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

musikk?

nattmat?

bordkort?

Skrevet

invitasjoner

duker og dekketøy, om dere skal dekke elv

fotograf

filming i kirken

alkoholfri drikke

kaker

Skrevet

invitasjonene er nesten ferdige, duker og pynt til bordene er i boks, alkoholfri drikke er under kontroll, det samme er fotografen.

Svigermors klubbvenniner tar seg av kakene og bryllupskaken er bestilt.

Musikk og bordkortene er under kontroll.

Skrevet

Vi har vel gjort ca det samme som dere. Det vi mangler er bryllupskake...det må jeg snart fikse!

Har heller ikke kjøpt all alkoholen, men det gjør vi rett før. Vet heller ikke enda om vi vil ha live musikk eller ei...så dette begynner gjerne å haste;)

Men skal dere bo på hotell etterpå, eller...det var vel dere som skulle ha selskapet på en plass med overnatting??

Vi fikk hotellrom nå i uka. Suite og det hele:) Fant ut at vi får ta full pakke når vi først skal, kommer jo aldri til å spandere det på oss selv en annen gang;)

Skrevet

Det var vi som skal ha selskapet på en plass med overnatting ja, vi kommer ikke til å overnatte der, gubben skulle fikse vår overnatting så får vi se hvor vi havner. Han er rolig over det hele enda og synes vi har god tid, jeg selv synes tiden går fryktelig fort nå he he.

Skrevet

Dytter denne igjen oppover

Skrevet

gjestebok? er noe som regel alle glemmer. hehe

pynt til å ha på bordene evt snacks.

barnevakt hvis dere har unger.

Skrevet

Gjestebok har jeg ikke kommet på, har bare notert opp bok med nummer i til å skrive opp gavene (+ ei som skal pakke opp gavene), pynten er klar. Har også tenkt å ha litt å bite i for gjestene når de kommer til lokalet.

Har et rom som skal lages til et spillerom hvor det skal være ei jente som tar seg av de minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...