TillaMaria81 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har de siste dagene hatt litt menslignende smerter igjen i magen, har ikke hatt det på lenge nå. Hadde det vel litt i starten i første trimester. Er det fler som har det? Normalt eller bør jeg bli bekymret? Kjenner masse liv, men likevell, redd det kan være et dårlig tegn på noe?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jepp, plenty av d Både i magen og stråling nedover rompa Æ merke d særlig de dagan æ sku hadd mensen ifølge syklusen min. Ubehagelig, men neppe farlig
Lala12 Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror det kan ha noe med kynnere å gjøre...? Har kjent dette jeg også, antar at det er bekkenet som øver seg til fødselen eller noe sånt. Er iallfall ikke bekymret.
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Livmoren vokser og strekker på seg gjennom hele svangerskapet. De smertene du beskriver kan nok relateres til ligamenter og leddbånd som strekkes. Akkurat som når vi har menstruasjon - da strekkes nemlig ligamentene litt (selvfølgelig bare en brøkdel av det de gjør nå. Men vær obs på smertene og ta det med ro når de er som værst. Jeg har erfart at det som funker er å legge seg litt nedpå. Blir smertene varig bør du oppsøke lege for da kan det være starten på en bekkenløsning? God bedring da!
TillaMaria81 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 Oj, ok. takk for svar:) Skulle ønske jeg hadde tid til å legge meg nedpå bare...hehe. Da prøver jeg å ikke bekymre meg, det er jo ikke kjempevondt, bare ubehagelig...
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde også menssmerter (voksesmerter) denne uka, varte i ca 3 dager og magen har vokst masse disse dagene! Er 19+4 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå