stellita.med 3 barn<3 Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Sitter her hjemme og tenker litt..Jeg tok en abort 6 nov 09 , alt gikk bra, og jeg fikk mensen tilbake ca 5 uker etter aborten..Når jeg fikk mensen så ringte jeg til sykehuset og spurte om det var no vits for meg å ta en graviditetes test da siden jeg hadda fått mensen..de sa ja og jeg dro til legen 5 januar og da ble testen negativ ...Mensen kom ikke som den skulle 9 januar, tok en test 16 januar og den var positiv, 17 januar tok jeg en digital en og den var også positiv:) Jeg er vel gravid på nytt? Eller kan det ha noe med aborten og gjøre selv om testen i mellom var negativ? Har graviditetsfølelse og symptomer.. Håper på svar , skal til legen kl 10.00 i morgen for å snakke litt med de ang det og ta blodprøver urinprøve osv.. Klemmer til dere
cathrine&emma Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 kan jo hente at den testen du tok først var for tidlig til å vise noe? så det kan hende du er gravid på nytt ja? du får ta en test hos legen, og se hva den viser.. lykke til:)
spiren Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 du er nokk gravid. kroppen produserer et hormon som heter hcg kun når du er gravid, det er dette hormonet som gir utslag på en graviditetstest...
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2010 Er som jeg trodde gravid..må man få henvisning fra legen for å få tidlig ultralyd? legen virket ikke så interresert i å gi meg det.har fått spontanabort før, hatt blødninger i mitt første svangerskap og er egentlig veldig urolig for dette lille nurket inni her...
Virreli Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Gratulerer så mye Du må få henvisning fra lege for å få gratis UL, hvis ikke må du betale ca 1000,- +/- for å ta det privat.
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2010 takk for det får høre med legen neste gang..vil så gjerne se at den lille har det bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå