♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 kjøpte meg jensen scandinavia tråløs router i går, men får ikke til å bruke den, kommer bare inn på nettet med min pc, ikke med sambos eller iphone. Kan man bare ha en pc på? Kommer ikke inn på den der ip web adressen heller. Noen som har peiling å kan gi råd til en stakkarslig normal datakydnig?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Står routeren som dhcp? har du kryptert overføring? Skjult ssid? Kommer du inn på den ip-adressen (192.168.1.1?) for å konfigurere routeren? Nei man kan ikke ha bare en pc på (men jensen er et møkkamerke)
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 eeeeeeeeeehhhhhm kossen i alle dager finne eg ut d så du spurte meg om?? Kjenne eg e litt forbanna nå på han der på lefdal så gameg den jensen vis den e dritt... Eg kom jo inn å sa at eg sko ha en routeren så va minst mulig avva å som va raask.. eg har 192.168.0.1 som står på min, kan eg gå inn på den du sa?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Nei den jeg sa var bare gjetting. Kommer du inn på 192.168.0.1 da?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Og jensen har sikkert gode produkter, men jeg har vært litt uheldig med den mannen.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 nei d e det som e ett av problemene at eg ikkje komme inn på den 0.1 greia å eg får kje logga på me andre pcer heller. kjenne eg blir SUR
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 er du logget på det trådløse nå?
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2010 ja d e eg på min pc... men eg får kje logga på på iphone el sambos pc..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #9 Skrevet 21. januar 2010 dersom du har vista eller win7 skriv kjør Har du xp finner du kjør nede til høyre i startmenyen I kjørvinduet skriver du cmd da får du opp svart kommandovindu I det kommandovinduet skriver du ipconfig -all Da kommer det masse tekst bla opp til du ser det står standard gateway. Det er den adressen du kan nå routeren på. Prøv å skriv inn denne i nettleseren din etterpå.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2010 det e akkuratt den samme å eg blir irritert
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2010 Står routeren som dhcp? det står dhcp aktivert JA har du kryptert overføring? den skrudde eg på nei Skjult ssid? der står navnet på routeren hjalp det?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 Da er du inne på routeren i alle fall. Da bør din mann kunne finne den? Om han ser på tilgjengelige trådløse nett på sin pc så skal han da få opp denne i listen sin. Dersom han ikke ser den, bør han prøve å søke den opp med det navnet som står i skjult ssid feltet. Men nå tar jeg kvelden. God natt og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå